Kako lahko v prehrano uvedemo proteine rastlinskega izvora?

Znano je, da rastline vsebujejo veliko manj esencialnega hranil, to je proteinov, kot drugi izdelki živalskega izvora, tako da moramo v primeru, da nam le tega primanjkuje najti drugačen vir, kot so recimo konopljini proteini, ki lahko zapolnijo naše dnevne potrebe po tej snovi in hkrati zagotovijo, da ne vsebujejo izdelkov živalskega izvora, če nas kaj etično ali zdravstveno zadržuje pred uživanjem le the.

Skoraj vedno so konopljini proteini označeni kot prehransko dopolnilo, vendar imajo semena, iz katerih najpogosteje pridelujejo proteine prav tako veliko različnih potrebnih hranil, tako da če ne iščemo nadomestka kot so konopljini proteini, ampak iščemo polnovredno hranilo, so konopljina semena veliko boljša možnost. Skoraj vsi izdelki iz konoplje pa so šele pred kratkim dejansko pridobili na popularnosti, tako da imajo konopljini proteini, kapljice in smola ter mnogi drugi izdelki iz konoplje trenutno nekoliko navite cene, vendar se temu lahko izognemo, če kupujemo preko interneta iz trgovin, ki so za to posebej specializirane.

Skoraj vsi izdelki iz konoplje, ki so sedaj bolj prisotni na trgu imajo nekaj v zvezi z zdravjem, saj je bila ravno pred kratkim prav konoplja precej pod drobnogledom glede tega in sicer zaradi provokativnih napisov v smislu, da moramo zaupati naravi, saj konoplja zdravi, tako da je veliko ljudi obrnilo oči tja, kjer so lahko dokazali različne zdravstvene učinke, ki jih ima konoplja in tako so izdelki iz konoplje postali bolj pogosti na policah. Prav tako pa smo zaradi tega lahko pridobili različne vire prehranskih dodatkov, kot so recimo konopljini proteini o katerih je bila pred kratkim beseda, za katere mnogi ljudje sploh ne bi vedeli, če ne bi bila konoplja postavljena v medijsko luč. Ne glede na to, ali verjamemo geslom se lahko strinjamo, da dokazi obstajajo, tako da bi morali pozabiti na stigmo.