Tisk letakov je običajno dokaj enostaven projekt. Gre namreč za tiskovine, ki jih tiskamo v večjih nakladah, motiv ostaja vedno enak in praviloma ni posebej zahteven. Tako je opravilo s pravo opremo končano hitro, pa tudi cenovno dokaj ugodno, kar je seveda velika prednost v primeru, da imamo opravka z večjimi nakladami. V nekaterih primerih pa tako elegantna rešitev ne bo možna in se bo treba nekoliko prilagoditi. To velja za zahtevnejše motive in kakšne posebne potrebe, recimo dodatno obdelavo.
Reklamni letaki so pomembno promocijsko sredstvo, ki doseže dober učinek le, če je domiselno oblikovano in dobro pripravljeno. Osnovni letaki služijo le predstavitvi informacij in svoj namen dosegajo v glavnem s kvantiteto. Če želimo svoj cilj doseči nekoliko bolj zanesljivo, z boljšim učinkom in z boljšo izkušnjo pri prejemnikih, morajo biti letaki nekoliko bolj dovršeni, s tem pa postanejo nekoliko zahtevnejši za izdelavo. Na srečo pa obstajajo dobre rešitve tudi za takšne projekte.
Med najbolj priljubljenimi opcijami dodatne obdelave je gotovo perforacija, ki že odpira razne nove možnosti za uporabo letakov. Omogoča namreč nov nivo interakcije, pobiranje povratnih informacij, kar je lahko izjemno dragoceno. Seveda pa ima perforacija še drug učinek, namreč ta, da postane letak takoj veliko bolj zanimiv in privlačen. Že ta funkcija lahko upraviči izbiro tovrstne obdelave, saj se bodo reklamni letaki gotovo bolje obnesli, če bodo pritegnili več pozornosti. Takšno in drugačno obdelavo seveda ponujajo le večje tiskarne, ki se lahko v večji meri prilagodijo željam svojih strank. Perforacija je le ena izmed možnosti, tako da bo treba nekoliko bolje premisliti o tem, kakšen letak bo najbolje opravil svojo nalogo. Z dodatno obdelavo lahko dosežemo boljši izkoristek, bo pa treba najprej vložiti nekaj več dela. Razumljivo so zahtevnejši reklamni letaki tudi nekoliko dražji za izdelavo, čeprav se investicija poplača z bistveno boljšim učinkom.