Spletno oglaševanje z največjim potencialom

Na spletu se zadržujejo najrazličnejši uporabniki, predvsem pa velika masa ljudi, v kateri lahko praktično vsako podjetje najde svoje potencialne stranke. Nič čudnega, da je poslovanje preko spleta tako priljubljeno, svojo spletno stran pa ima že vsako podjetje. Pravi potencial na področju doseganja ciljne publike pa predstavlja spletno oglaševanje. Objavo oglasov omogočajo tudi nekatera največja spletna omrežja, ki se jih splača izkoristiti. 

Google oglasi

Google je daleč najbolj priljubljen spletni iskalnik, ob tem pa nudi še druge izjemno priljubljene storitve, na primer e-pošto Gmail in video platformo Youtube. Ob vseh teh storitvah najdemo obilico oglasnega prostora, kjer lahko prikazujemo tudi svoj oglas. Google oglasi imajo svojo moč prav v tem, da dosegajo izjemno veliko število spletnih uporabnikov. So torej idealna izbira za ponudnike izdelkov in storitev, po katerih je veliko povpraševanja. Prav tako pa se Google oglasi prikazujejo na samostojnih spletnih straneh, ki so vključene v oglasno mrežo Google Ads – to pomeni, da je nekaj priložnosti tudi za tiste, ki želijo ciljati na manjše niše. 

Facebook oglasi

Nekateri oglaševalci bodo še več potenciala prepoznali v družbenih omrežjih, predvsem v Facebooku, ki združuje največ uporabnikov. To družbeno omrežje ima več milijard aktivnih uporabnikov, s tem pa Facebook oglasi dosegajo izjemno široko spletno publiko. A glavna prednost tovrstnega oglaševanja je v oblikovanju zelo podrobnih ciljnih skupin. Družbeno omrežje že v izhodišču razvršča uporabnike po njihovih interesih in lastnostih, kar lahko oglaševalci s pridom izkoristijo. Facebook oglasi ponujajo odlično učinkovitost in neprekosljiv izkoristek investicije. 

Tako Facebook oglasi kot Google oglasi bodo najbolj učinkoviti v primeru, da oglasno kampanjo načrtuje in izvede usposobljen strokovnjak. Razlika je lahko zelo velika, v končni fazi tudi v izkoristku investicije in seveda v rezultatu. Največji potencial imajo torej tista oglasna omrežja, za katera lahko najdemo ustreznega strokovnjaka, ki bo znal pripraviti in izvesti oglasno akcijo.