Pri izvedbi promocijskih akcij se pogosto poslužujemo uporabnih daril, s katerimi dosežemo še toliko boljši učinek kampanje. Moramo pa biti pri izbiri takšnih izdelkov pozorni na to, da bodo darila primerna svojemu namenu. Veliko dela bo seveda že s samim načrtovanjem promocijske kampanje, pri tem ne smemo pozabiti, da ni vse odvisno od daril. Pri izbiri daril pa bo treba dobro pobrskati po ponudbi in izbrati prave izdelke – promocijski tekstil ponuja ogromno izbire, kot univerzalno darilo pa imajo ti izdelki tudi zelo dober učinek.
Med tekstilne izdelke se uvrščajo majice in kape, ki so zelo priljubljena izbira. Poleg tega imamo na voljo puloverje, hlače, rokavice, šale in podobne kose oblačil, med tekstil pa lahko nenazadnje uvrstimo tudi kakšne torbe in podobne dodatke. To pomeni, da bo izbire res veliko, vedno pa lahko pričakujemo tudi nekatere skupne odlike.
Promocijski tekstil s posebnimi odlikami
Največja prednost, ki jo ima tekstil za promocijska darila, je gotovo ta, da ponuja velik prostor za prikaz promocijskih sporočil. Za promocijski material to ne velja vedno, omenimo lahko vžigalnike, pisala in druge drobne izdelke, na katere lahko komaj natisnemo opazen logotip in slogan. Na majice pa lahko natisnemo velik promocijski motiv, ki bo prišel močno do izraza.
S tem ima promocijski material iz tekstila takoj veliko prednost. S promocijo na ta način lažje dosežemo večji krog ljudi, svoja sporočila torej lažje širimo med ciljno publiko. Zelo verjetno je, da bodo prejemniki takšnih daril tekstilne izdelke uporabljali pogosto in dlje časa, seveda tudi v javnosti, kjer bodo promocijska sporočila izvrstno opravljala svojo nalogo.
Promocijski tekstil ima še druge prednosti. Na voljo je v neštetih različicah, v vsakem primeru pa omogoča enostavno in dokaj poceni obdelavo. To je za promocijski material zelo pomembno, saj moramo izdelke premišljeno oblikovati. Tekstil tudi pri tem ponuja veliko možnosti.